viernes, 8 de abril de 2011

DIA 8 42Km

ETAPE N°5 :
RICH MERZOUG / TAKKOURT N'TAKOUIT – 42,2 Km


DEDICATORIA A TOTS ELS QUE L´HAN SEGUIT


5H I 6 Minuts, amb una temperatura de gaire be 50º amb una força increible, suposo que ja ho deu veure fet i esperem que demà acabi els 18 km que li queden AIXO JA ESTA FET!!!!!


Bona tarda, o millor dit GRAN TARDA.Avui he acabat la marato i nomes falten 17.5km, ara si que ja esta xupat, algu molt greu hauria de passar per no  acabar-la.
 Despres de lo patit a la etapa de 82km i de haver rebut els e-mails de suport de  tots vosaltres (sobretot el de la meva santissima i gran mare) em sentia ple de forces, les forces que cada dia m'heu fet arribar en tots els e-mails. Avui era una etapa de 42km amb 3 muntanyetes (que es lo meu per aixo
 visc a Arenys de Munt) i he pogut anar al meu gust.
 En els e-mails molts deien que us feia sentir orgullosos, jo si que estic orgullos de compartir la meva vida en tots vosaltres,
 Angel i Maria,Xus i cristina,Arnau i Ana,Carles i Susana, David,Rosa i  els tetes,Pedro,A tota Cat-C gracies.
 Per ultim al meu germa que tant he apres d'ell un mirall, el meus pares que sempre hi son i hi seran i a la dona que em suporta tots els dies i que l'estimo amb bogeria la Carme.
 Gracies,gracies i mil gracies sense vosaltres la meva vida no tindria sentit. Us estimo a tots.Fins aviat.
 Oe,oe,oe,oe!!

1 comentario:

  1. ¡¡¡¡ Xaval sense comentaris !!!! Com m´agrada el teu progress...... mira que no m´agrada correr pel desert i les altes temperatures... peró m´estas posan´t el caramel a la boca....
    Dema suposo que sera un dels millors moment de la teva vida en el món esportiu...Una cosa inoñvidable quan creuis la linea de meta...

    ResponderEliminar