miércoles, 6 de abril de 2011

DIA 6 y 7 "82 KM"

ETAPE 4 :
OUED RHERIS EST / RICH MERZOUG
82KM



INCREIBLE!!!! Desprès  de 16 hores 36m va arribar

DIA 7 descans merescut

 
Gran dia!!! Estic de PUTA MARE!!! Ja m'ha passat tot i em moru de ganes de sortir a corre dema.Aixo es el que te aquesta carrera, aquests companys de haima 42, tot plegat es molt intens en tots els sentits. He menjat 2 batuts,2 hidrofilitzats i 2 llonganises que he compartit amb els companys (m'an donat records per la cunyada xarcutera) i he begut 4 litres i tot ho he acceptat fenomenal.Ahir es cert que ho vaig passar molt malament pero avui soc el triple de fort. Ahir vam correr 6hores a 47graus la etapa mes llarga 82km. Les 2 hores que em van fer descansar vaig tenir temps de veure fotos de la familia i amics que tinc a la camera ide tornar llegir e-mails que m'heu enviat, quina forca que donen. Estic encantat de que a les 3 de la nit estiguessiu a internet per veure l'arribada en directe. Aqui algu em va dir EL DOLOR ES PASAJERO PERO EL ORGULLO ES ETERNO i te tota la rao. Un petonas per tu, pares, germa, cunyats, nebots,  amics i companys de feina pels e-mails rebuts. Ens veiem aviat


4 comentarios:

  1. Confirmat,,, tenim entre nosaltres un MAKINA, tots confiaban amb tú,, pero no tant, jeje. Endevant ara ja es questió d´acabar sigui com sigui,,anims i ja ens explicaras las batalletas.

    ResponderEliminar
  2. Anims Roger, pero expliquem una cosa: si a una marató de 42km vas fer 3h 45min, llavors 82km haurien de ser 8h aprox no?? o l'has fet dos vegades?? jijijiji Bueno espero que estiguis disfrutant campió, cuida't i molta sort

    ResponderEliminar
  3. Moltes felicitats!!!!!!!!!!!!! Sorprenent!!!!!!!!!! ánims, que no queda res!!!!! :)

    ResponderEliminar
  4. ¡¡¡¡ tiu com estas de peu !!!! Si t´haig de ser sincer... tenia els meus dubtes que acabessis... Per les ampolles que sempre tens...
    De veritat em fa molta il.lusió que puguis anar seguint el teu esperit de superació dia a dia...
    Molta força que ja ho tens aixó.. pim i pam... Cuidat molt...

    ResponderEliminar