lunes, 4 de abril de 2011

DIA 4 Etapa nº 2

04/04/2011 - ETAPE N°2 :
KOURCI DIAL ZAID / JEBEL EL MRAÏER – 38 Km

mail rebut ahir vespre:

""Hola a tots
Primera etapa solucionada. 33 km, 13 km per correr, 13 km de dunes (les mes dures i altes que mai s'han fet). i despres 7 km que no s'acabaven mai. Aixo es durissim pero molt bonic, Les dunes si no fos perque s'ha de correr impresionantment maravelloses.
No se en quin lloc he quedat pero em sembla que bastant be. Els peus fan mal pero no m'han sortit llagues. La gent es sencilla i generosa. Ara estic amb la Emma Roca (primera) i la Monica Aguilera (segona). L'Angel Moreno ha acabat be la etapa per devant meu (una maquina de 57 anys).
A la haima tots son bona gent i si, crec que si, aixo et fa veure totes les coses d'una altre manera. Diga-li als pares que penso amb ells sobretot diga-li a la mare que se sentira orgullosa de mi. Despres et trucare. Crec que tinc unes fotos impresionants.
Cada arribada faig un peto a les polseres.""

 

3 comentarios:

  1. ¡¡¡¡¡¡ QUE PAIXA CRACK !!!!!!!!!!!
    Vaig una mica tard pero et veig amb molts anims segueix aixi.... All´o que no ens mata ens fa més forts... T´envio totes les meves forçes per quan passis moments de neguit... dema t´escric... vinga molta força... Per cert el barça ja esta a 8 punts del madrid... jejej.. a veure si et dona anims aixó... salut i polvora.

    ResponderEliminar
  2. Molts anims Andreu,
    Desde aqui et recolzem i espero que deixis el llisto ben alt. Per cert, sempre estas en bona companyia eeehh!!! jijiji cuida't i sort

    ResponderEliminar
  3. Vinga noi,, que aixó es un passeig per tú. Jo cuan vaig fér la mili,, alló si que eran marxas de veritat.

    Eiii,, ANIMS I A TOPE,,ho estas fent de pelicula. Segueix així. Molta sort, estem amb tú.

    ResponderEliminar